Dag 8, Vrijdag 17 April, Dagje rust

18 april 2020 - Liang, Brunei

Vandaag maar eens aan de blog begonnen. Na een actief weekje wel toe aan een rust dag. Hafiz moet de auto toch meenemen voor een ritje naar Bandar. Dus zit ik eigenlik de hele dag te typen. Alle belevenissen van de week doornemen aan de hand van de foto’s. Rond de middag gaat de telefoon, Hedwig belt voor onze wekelijkse Facetime Family Meeting, in vier verschillende schermpjes op mijn mobiel zie ik Mafalda met de boys, Sijmen,Hedwig en de kids en Pa en Ma. Dat werkt goed met What's app. Jasper vond het wel grappig dat ik hier dit allemaal kan doen, leuk toch zo'n betaalde vakantie...Ik zit liever thuis: Tim heeft net zijn rijbewijs en wil graag samen een stukje touren and Lukas is bijna jarig. Daar kan ik niet bij zijn. Desalnietemin probeer ik mezelf zo goed mogelijk te vermaken. Aan het eind van de dag nog even naar het haventje van Lumut geweest voor wat foto’s van de vertrekkende vissersbootjes. Rond 19 uur komt Mark weer met pannetje eten aan. Rijst met Kip en groente.