Dag 21, Donderdag 30 April, de laatste dag

30 april 2020 - Liang, Brunei

Drie weken geleden starte mijn verplichte verlof in Brunei. Nadat ik 6 weken volle dagen had gewerkt was ik daar wel even aan toe. Ik heb alle hoeken van het land gezien dat net iets groter is dan Gelderland. Alle plaatsen die men vrij kan bezoeken in ieder geval. Van mijn collega’s hoor ik dat ik op plekken ben geweest waar zij nog nooit geweest zijn. Nu weer de lange broek aan en minimaal drie weken aan het werk, hoop dat ik daarna weer naar huis kan maar dat is nog koffiedik kijken. Mark neemt nu 3 weken verlof dus ik zal hem voorzien van een maaltijd in de avond, zijn back to back is Hajji Hasnal, hij woont hier in de buurt. Moslims mogen Hajji voor hun naam gebruiken als ze op pelgrimstocht naar Mekka zijn geweest, wat extra respect afdwingt. Omdat morgen het wekkertje om kwart voor zes staat zal ik niet iedere dag meer schrijven. Alleen als er wat uitzonderlijks gebeurt meld ik me weer. Stay Covid free. Mis jullie allemaal.

1. Sjaak en Jeannette.:
    1 mei 2020
    Bedankt voor je informatieve verhaaltjes die wij graag gelezen hebben. Ik zou zeggen werk ze. We hopen je de volgende keer weer te zien in Nederland? Groetjes uit Den Helder.🙌👍😀
  2. Coby:
    1 mei 2020
    Bedankt voor de mooie verhalen Freek. Werk ze en tot gauw.
    Lieve groeten uit Kollum.