Dag 1 vertrek

31 juli 2018 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Gezien het tijdverschil, Brunei Nederland +6 uur, heb ik al gelunched als de familie wakker wordt. Ze hebben allemaal slecht geslapen, maar dan is er de dag van vertrek. We hebben met zijn allen afgeteld naar deze dag in de groeps app USA2018. Ik reis morgen achter ze aan. Bandar-Singapore-Amsterdam-Orlando. Taxi stond op tijd op ze te wachten om ze vervolgens naar Schiphol te brengen.

Doordat we geboekt hadden met mijn miles konden ze snel de koffers inleveren. Er stond bij alle zes platinum achter de naam waardoor je bij business class in kunt checken. Was overigens niet druk op de luchthaven.

Volgens de afschriften hebben ze daarna bij Mc Donalds wat gegeten en zijn rond 13 uur naar de gate gelopen. om 20:08 kreeg ik een appje met een foto dat ze geboard waren. Goede reis jongens.

Ze wachten me dan op in Orlando overmorgen. Daar huren we een amerikaanse bak en rijden via Savannah, Smokey Mountains, Nashville, Memphis, naar New Orleans. Vandaar vliegen we terug naar Florida waar we nog een paar dagen in Miami en Fort Lauderdale rondhangen.

We houden jullie op de hoogte.

1. Hedwig:
    31 juli 2018
    Leuke foto's familie je kan vast niet wachten Freek om je bij hun te voegen ... veel plezier
  2. Sjaak en Jeannette.:
    1 augustus 2018